اسناد سازمانی مجموعه فایل هایی هستند که عنوان هویت، سابقه و عملکرد سازمان محسوب می گردند و ملاک تصمیم گیری مدیران جهت بهبود کارایی سازمان می باشند. با گسترش مکاتبات سازمان ها و توسعه فناوری های دیجیتالی، مدیریت اسناد الکترونیکی امری بسیار ضروری و حیاتی می باشد. سند می تواند انواع مختلفی باشد. اسنادی که در سازمان الکترونیک پیوند قابل تولید هستند عبارتند از:
سیستم آرشیو اسناد پیوند به شما این توانایی را می دهد تا انواع سند را تولید و ذخیره نمایید و بر اساس سطح دسترسی با دیگر همکارنتان به اشتراک بگذارید. با بهره گیری از این سیستم حجم داده ذخیره شده در بانک اطلاعاتی به حداقل رسیده و همچنین امکان استفاده مجدد از گزارشات و فرم های از پیش آماده شده همکارانتان نیز برای شما امکان پذیر می گردد.
برخی از امکانات آرشیو اسناد پیوند عبارتست از: